ТОВ «Нафтогаз тепло» максимум сервісів переводить в онлайн. На сайті компанії, поки що в тестовому режимі, запрацював особистий кабінет споживача та Viber-bot та Telegram-bot для передачі показників теплової енергії.
Отож, як передати показники, дізнатися про стан розрахунків із ТОВ «Нафтогаз тепло»?
Заходимо на сайт компанії за посиланням https://www.naftogazteplo.com.ua/
У верхній частині сайту бачимо посилання на особистий кабінет споживача, клікаємо на нього або зчитуємо за допомоги смартфону QR-код на Viber-bot (посилання viber://pa?chatURI=tovnaftogazteplouri) чи Telegram-bot (https://t.me/NaftogazTeploBot).
Ви переходите за обраним варіантом.
Для створення особистого кабінету реєструєтеся (для цього треба придумати пароль, ввести адресу електронної пошти), а згодом ввести свої прізвище, ім’я, по-батькові, номер телефону та підключити свій особовий номер рахунку (рахунків).
Для Viber та Telegram-botів достатньо просто підключити особистий рахунок (-ки), вказані на платіжці і… вуаля – ви маєте можливість, не виходячи з дому, передати показники лічильників, дізнатись стан розрахунків за спожите тепло, перейти на оплату послуг в режимі онлайн за допомогою інтернет-банкінгу та платіжних систем.
Також, як і раніше, ви можете передати показники ваших лічильників, отримати необхідну інформацію щодо стану розрахунків, сплати за спожиті послуги за допомогою мобільного зв’язку.
Телефони для звернень
у Новому Роздолі: (068) 975-66-17
у Новояворівську: (068) 975-66-16
Також можна передати показники за допомогою електронної пошти:
pokaznykNY@ naftogazteplo.com.ua (м. Новояворівськ),
pokaznykNR@ naftogazteplo.com.ua (м. Новий Розділ).