Усі прилади обліку мають проходити обов’язкову повірку, якщо помешкання під’єднане до системи гарячого водопостачання і облаштоване лічильником. Навіть користування бойлером і нульові показники не звільняють споживачів від цього обов’язку. Це закріплено законодавством і стосується усіх без винятку абонентів.
Неповірений лічильник — фактично відсутній лічильник: його показання не беруться до уваги при розрахунках, адже немає жодних гарантій, що такий прилад показує правильні дані. А от свідоцтво про успішну повірку — підтвердження справності його роботи.
Як визначається обсяг споживання у разі протермінованої повірки? Так само, як і без лічильника — з розрахунку 3 кубометри гарячої води на кожного зареєстрованого мешканця за місяць.
Якщо у квартирі проживає троє людей, виходить щомісячно майже 650 грн. Порівняйте цю цифру з вартістю повірки лічильника раз на 4 роки — і все стане на свої місця.
Рекомендуємо обирати повірку без демонтажу — вона не потребує розпломбування та повторного опломбування приладу.
Обов’язково надішліть нам копію свідоцтва про повірку будь-яким зручним для вас способом.
За додатковою інформацією зверніться до абонслужби у вашому місті:
(068) 975-66-17 – Новояворівськ
(068) 975-66-16 – Новий Розділ.